18 de setembre del 2009

Vallclara, el meu refugi...


5 comentaris:

... ha dit...

un bon repertori!Les imatges entren directes pels ulls, passen via al lletreig i van directes als calaixos sensorials del cervell. Me'n deixes una?

arnald ha dit...

i dues! :P

és el meu calaixet particular, l'obro de tant en tant, quan l'asfalt, els cotxes, el fum i les preses em comencen a ofegar :)

... ha dit...

doncs amb el teu permís en trio una i a veure què surt!

... ha dit...

he donat algunes pinzellades en una de les teves fotografies, d'entrada la que m'ha cridat pels ulls!No sé el teu nom i tampoc vull posar el teu link sense permís, així que posaré el teu nick de "guspira" si et sembla bé!Arreveure!!

... ha dit...

He rebut un correu però no l'he pogut obrir, vaig entrar a xafardejar i vaig marxar sense gairebé tancar la porta!Tot i que ara m'he quedat amb les ganes!
Ara amb el bon temps és un bon moment per fer més escapades sense asfalt, ni cotxes, ni fum i està clar que sense preses!
Encara queda un xic de neu, ideal pels calorosos, sol pels que ens hem quedat sense piles i un verd que comença a ser impressionant!

Gairebé s'olora el cap de setmana amb gust d'ametller florit!

Raquel (4321)